تاریخچه

۱- هایپردیتا(هنر اشتراک دانش)

ما به دنبال تشکیل چرخه انتقال اطلاعات و تجارب کاربردی برای پیشبرد اهداف پروژه های سرمایه گذاری شهری هستیم

فضای تعاملی برای شما متخصصین ، سرمایه گذاران و شهروندان ایجاد کرده ایم
تا با توجه به تنوع و پیچیدگی انجام انواع پروژه های شهری
بتوان از ظرفیت انواع متخصصین، مشاورین و کارگزاران حرفه ای استفاده نماییم
و کاری با کیفیت و مقرون به صرفه را تحویل شهروندان و سرمایه گذاران نماییم

فضایی کاملا تخصصی و قانونی (دارای نماد طلایی رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن وتجارت) و با حفظ مالکیت معنوی اطلاعات کلیه متخصصین

enamad - تاریخچه
مجوز فعالیت رسانه های دیجیتال کم حجم e1660192980525 - تاریخچه
مجوز فعالیت واحد فرهنگی دیجیتال هایپردیتا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۲- آشنایی با مدیر مجموعه

shakibamanesh 150x150 - تاریخچه

مهندس مجید شکیبامنش

دارای مدرک تحصیلی ارشد شهرسازی
پایه۲ شهرسازی نظام مهندسی ساختمان
فعال در حوزه سرمایه گذاری شهری و شهرداری ها
عضو اصلی انجمن مدیریت پروژه ایران

سال هاست در حوزه سرمایه گذاری طرح های شهری در بخش خصوصی و شهرداری مشغول به فعالیت هستم.
یکی از بزرگ ترین دغدغه های حرفه ای و اخلاقی من ارائه مشاوره و اطلاعات دقیق و به روز بود.
اعتقاد دارم هرکجا فقر اطلاعاتی وجود داشته باشد، فساد را با خود به همراه خواهد داشت.
در دوره های پنجم وششم شورای اسلامی شهر مشهد (برای اولین بار و آخرین بار) به عنوان نامزد متخصص وارد رقابت انتخاباتی شدم و به این نتیجه رسیدم شاید بهتر باشد به جای تلاش در عرصه های تخصصی که در شرایط فعلی کاملا سیاسی شده است، در فضای مجازی، فضایی سالم برای اشتراک تجارب و اطلاعات کاربردی با شهروندان ،متخصصین و مدیران ارائه نمایم

۲- تاریخچه شکل گیری هایپردیتا

ایده اصلی شکل گیری هایپردیتا را می توان در سایت های  تخصصی مشاورین اطمینان شرق ( مشهد سیتی و اطمینان شهر) جستجو نمود.

مشهد سیتی

سال ۱۳۹۴ وقتی اولین سایت رسمی اشتراک دانش در حوزه شهرداری مشهد را با دوست عزیزم مهندس فرشچی ایجاد کردیم، با استقبال زیادی از سوی شهروندان مشهدی روبرو شدیم.
سعی کردیم با نگارش مطالب تخصصی به زبان ساده و عامیانه، مردم رو بیشتر با مجموعه شهرداری مشهد و خدمات تخصصی آن، آشنا کنیم. شهروندان سوالات خود را در نظرات مطالب درج و ما سعی می کردیم با حوصله به تک تک سوالات پاسخ دهیم.
با ایجاد یک درگاه ارتباطی از طریق واتساپ، ارتباط دوسویه با مردم ایجاد شد و کم کم مردم با جستجو نیازهای خود به صفحات ما در وب دست پیدا کردند، نیازهای خود را علاوه بر صفحات وب، در واتساپ نیز مطرح کردند.
شناسایی نیازهای مردم باعث شد تا صفحات سایت را تکمیل و صفحات جدید را در سایت بارگزاری کنیم.
ارتباط مستقیم با مردم برکات زیادی با ما داشت.از جمله تولید محصولات منحصر به فرد، فراوری اطلاعات خام و تبدیل به محصولات قابل استفاده برای عموم شهروندان.
آمارهای شهری را از آمارنامه های رسمی استخراج و در فرمت های متنوع ارائه کردیم.
نقشه های کاغذی و با کیفیت پایین را با استفاده از نرم افزار GIS بازتولید کردیم.
این ها تنها بخشی از محصولاتی بود که در مشهد سیتی تولید و منتشر شد.

01 1 - تاریخچه

اطمینان شهر

در سال ۱۴۰۰، سایت اطمینان شهر را تاسیس کردیم تا در رویداد بزرگ انتخابات شورای اسلامی شهر، با ارائه اطلاعات وسیع و معرفی کاندیدها در فرآیند انتخاب نامزدهای شورا در کنار شهروندان باشیم.
این سایت نیز در دوره انتخابات و پس از آن توانست بازخورد مناسبی از سوی شهروندان دریافت نماید.

etminanshahr - تاریخچه
پیمایش به بالا